Va är en bal på slottet...?

2010-07-11 @ 20:37:25



Så skönt... Att se solen sakta gå ner bakom träden... Att ser hur vackert den speglar sin glans i sjön... Så mäktigt, och alldeles alldeles underbar....

RemAngelin

Lämna ett avtryck
    Vem är du?: M i z c a

    Man skall ha tur och vara duktig på fotografering om man skall lyckas ta en sån vacker bild. Bra gjort =)



    Vore väldigt gulligt av dig om du ville hjälpa mig att rösta på mig här: http://millahoman.blogg.se/2010/july/final.html

    Om du röstar på Mizca och lämnar en kommentar i min blogg så är du med i en utlottning av hemligt pris för tack för hjälpen! Jag skulle vara dig evigt tacksam ifall du röstade! Tack på förhand!

    Vem är du?: vickylicious

    FINT det ! så himla värdelös sport det där haha

    Vem är du?: M i z c a

    Det var så lite så =)



    Tack för rösten, det glädjer mig!

    Vem är du?: julia&cornelia

    sugen på att vara med och tävla i veckans blogg?..

    gå in på denna blogg och anmäl dig direkt! :D

    Vem är du?: nella

    Hej!

    Du verkar vara intresserad av det här med foto, och jag behöver verkligen hjälp nu med vilken kamera jag ska välja. Om du har tid och lust får du gärna hjälpa mig i senaste inlägget om just kameror.

    Det skulle verkligen uppskattas! :)

    Vem är du?: nella

    sv: Tack så jätte mycket! :) Vet du vad hennes kamera heter mer exakt?

    Saken är ju den att jag älskar att ta kort, och lånar min pappas jobbarkamera jätte mycket. Det är en kompakt kamera men så himla otroligt bra! Men jag vill utvecklas, lära mig nya saker och kunna ta ännu bättre kort! (Exempel finns på inläggen som heter "Segelresan").



    Men jag har så himla svårt att bestämma mig, så jag är jätte tacksam för din hjälp! :)

    Vem är du?: nella

    sv: Åh! Har en kompis som har en sån och den är verkligen kanon! :)

    Vem är du?: Anna

    Vilken underbar bild! Jättevackert!

    Vem är du?: julia&cornelia.

    under dagen kommer vi avslöja vilka som är dom 10 finalisterna av veckans blogg - tävling.

    så håll koll och ta reda på om du är en av dom! :)


Vem är du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt :-):