Trött, ångest, arbetslös....

2010-06-22 @ 10:31:51

Det som är så hemskt med att vara arbetslös är att man bli så nere, och sitter och vänta på att jobben ska komma och söka upp en..... När jag var på arbetsförmedlingen var jag nära att gå därifrån flera gånger... Sån jäkla ångest! Jag tycker att man bli behandlad som en lägre stående varelse! När jag skulle skriva in mig i deras dator så stod en "arbetsförmedlare" och hängde över mig hela tiden. Om du klickar här kommer du dit, där fyller du i ditt namn, om du tabbar ner så skriver du ditt efternamn etc..... JAG VET!!!! JAG ÄR INTE TRÖG JAG ÄR BARA ARBETSLÖS!!!! När jag senare på kvällen beklagade mig över situationen för sambon, så sa han: Du dom träffar ju massor av olika människor varje dag! Det finns ju de som inte är ett dugg intresserade av datorer, och helt enkelt inte kan ett skit! Han ville bara vara snäll!
Jo... det kan ju va så... Antar att jag helt enkelt var på för dåligt humör för att kunna uppskatta sån hjälp...

Hur som helst, får väl ta mig i kragen och börja leta aktivt.... Detta är min arbetslösa: dag 5.

RemAngelin

Lämna ett avtryck

Vem är du?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordet är ditt :-):